Global kampanj för militära utgifter - Logo grå
Luvtröja unisex
452 kr
Inkl. moms EU, plus frakt.
Färg: beige
normala
Luvtröja unisex i lager. Vi trycker produkten för dig efter beställningen.
Leveranstid: 2024-05-08 - 2024-05-13 (Standard)
Klassisk luvtröja för alla (unisex). 80 % bomull, 20 % polyester (antracit: 52 % bomull, 48 % polyester, ljusgråmelerad: 75 % bomull, 25 % polyester). Märke: AWDis
Fler produkter
Produktdetaljer
Mjuk, varm och mysig: Denna luvtröja är ett riktigt skönt basplagg, som hör hemma i varje välsorterad dam- och herrgarderob.
- Unisexsnitt – är tajt på herrar och vid på damer (beställ en större eller mindre storlek om du är osäker)
- Luva med dragsko och dragband
- Påsydd känguruficka fram
- Behagligt blank, robust tygkvalitet (280 g/m²) och mjukt ruggad insida
- Material: 80 % bomull, 20 % polyester (antracit: 52 % bomull, 48 % polyester, ljusgråmelerad: 75 % bomull, 25 % polyester)
- Beroende på tillverkaren finns endast följande färger: I storlek 3XL och 4XL: svart, marinblå, ljusgråmelerad
- Märke: AWDis
Följande uppgifter mättes på en produkt som ligger platt.
Storlek
A (cm)
B (cm)
C (cm)
67,0
51,0
59,0
70,0
56,0
60,5
73,0
61,0
62,0
76,0
65,0
63,5
79,0
69,0
65,0
82,0
73,0
66,5
86,0
78,0
68,5
Tips: Jämför längd och bredd med ett befintligt klädesplagg.
Global kampanj för militära utgifter - Logo grå
GCOMS är den globala kampanjen för militära utgifter. Huvudmålet är att öka medvetenheten och förändra diskussionen om militära utgifter som ett medel för att uppnå stora minskningar av militära utgifter över hela världen